نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3706
-
الف
+

با سریال های درحال نشر آی فیلم2 بیشتر آشنا شوید

کانال آی فیلم2 سریال های جدیدی را در جدول نشراتی خود اضافه کرده است.

کانال تلویزیونی آی فیلم 2 سریال های جدیدی را در ژانرهای مختلف در جدول نشراتی خود قرار داده است.

به گزارش آی فیلم2، «خانه ما »، «آسمان من» و «شیدایی» این روزها از کانال تلویزیونی آی فیلم2 نشر می شود.

خانه ما ( 4 پس از چاشت، 10 شب، 4 صبح، 10 پیش از چاشت)

سریال تلویزیونی « خانه ما » روایتگر جنجال ها و ماجراهای جذاب و خاطره انگیز فامیل تهرانی است که به خانه جدیدشان در خارج از شهر، نقل مکان کرده‌اند.

آنها در ابتدای ورود به حویلی جدیدشان، با مشکلات متعددی رو به رو ‌شده و می‌کوشند تا خود را با شرایط جدید تطبیق دهند . . .

رضا بابک، گوهر خیر اندیش، ناصر گیتی جاه، زهرا اویسی، مانی نوری، وحید رهبانی و...  از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

آسمان من ( 7 شب، 1 بامداد، 7 صبح و 1 پس از چاشت)

در خلاصه داستان این سریال آمده است : در سال ۱۳۶۳ یک گروه تروریستی متشکل از احسان، مهران، طوفان و نسیم پس از چند ماه برنامه‌ریزی، هواپیمایی را می‌ربایند. آن ها پس از دزدیدن طیاره اعلام می‌کنند عضو سازمان مجاهدین خلق هستند و طیاره را در اختیار دارند. هواپیما ربایان درخواست فرود در پاریس را مطرح می‌کنند و پس جنجال های فراوان هواپیما با گذر از مرزهای ایران، برای سوخت‌گیری در میدان هوایی کویت به زمین می‌نشیند و ...

در این سریال بازیگرانی چون «دانیال حکیمی»، «حسن پورشیرازی»، «آتیلا پسیانی»، «امین حیایی»، «حامد بهداد»، «پژمان بازغی»، «سروش صحت»، «رحیم نوروزی»، «الهام چرخنده»، «سودابه بیضایی» و ... ایفای نقش کرده اند.

شیدایی (5 عصر، 11 شب، 5 صبح، 11 پیش از چاشت)

سرمایه داری به نام « محمدتقی خان سپاهان » دارایی اش را بین دو فرزندش طاها و عاطفه تقسیم می‌کند. حمید شوهر عاطفه سهم الارث همسرش را در راه قمار و خلاف می بازد.

طاها به خاطر تکلیف قلبی‌اش، ارثیه اش را در وصیتنامه‌ای که تنظیم کرده است به ماهان خواهر زاده اش می‌بخشد. اما پس از مدتی طاها با لیلا آشنا شده و قصد دارد با او ازدواج ‌کند. حمید همسر عاطفه برای جلوگیری از این وصلت دست به هر کاری می‌زند. اما سرانجام از کار خود پشیمان می‌شود...

«گلاره عباسی»، «اندیشه فولادوند»، «پرویز پورحسینی»، «مریم بوبانی»، «آرش مجیدی» و «رحمان باقریان» از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی می کنند.

ب م

 

نظر شما
ارسال نظر